Sovmorgon

Idag har vi sovmorgon till klockan 9, rätt chill inför höstlovet. Längtar verkligen! Ska bli så skönt med en veckas ledighet. Till helgen är det ju tävling, sen i veckan vet jag inte vad vi hittar på... Sen på lördagen är det hoppträning troligen på finaste Promise. Jag har då ett mål, rulla på en bana med bra och jämnt tempo och att jag inte lägger henen för nära något hinder. Jag har en plan som jag tänker följa.
      
Idag kommer ett inställt upp undertiden jag är på konfa träff med mina bästa <3 Många har frågat efter det, så varsegoda :) Jag och Linena har även letat lite praoplats, men Hööks och Arken Zoo sa nej. Vi ville verkligen praoa där, men vi har ett ställe kvar. Vi väntar bara på svar från dem. Hoppas hoppas att det säger ja, skulle va sjukt roligt :) 
     
    
I morgon är det ju fredag, fredagen innan lovet, hur nice kommer inte den bli? 2 hästar ska ridas, 1 häst ska badas, 2 boxar ska mockas, 2 hästar ska borstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback