Stallet idag dåe

Först kom jag dit och tog ut och red min stora dressyrhäst, då fick jag feedback en av duktigt person och den hjälpte väldigt mycket. Den ska även prövas på gulis i morgon :) Men sen då så gick jag till hagen och hämta Prancer, jag skulle vara ta en skrittur på 20 minuter. Men Lena kom ut med sina barnbarn så red dem på 3 ridskoleponnys och då sa hon åt mig att jag skulle trava några varv på Prancer. Snacka om glad häst som fick trava med ryttare. Jag trodde att han skulle vara mycket piggare, men han var ändå lugn med tanke på hur länge han inte blivit riden. Han har ju varit sjuk sedan i somras stackarn, men nu är han frisk igen :)
   
Fanny fotade även när jag skrittade så jag ska snart få bilder. Vi ska skypa och baka typ muffins eller något. Lite tjejmys, via datorn haha. 
    
       
- I want to get back! I miss my beautyful pony! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback