Stryka ett sträck

Idag gick det pissdåligt. Han lyssnade inte på mig och va allmänt loj. Han fattade inte höger galopp och sen ville han inte gå på volterna och inte länga alls. Stryker ett sträck över detta och tar igen det till våren igen! Men då ska det debuteras Lätt B, slut på Lätt C. Fast jag kanske startar båda för att det är kul.   Denna gång fick jag inte vara med och rida två klasser. Men till våren då ska jag tame F*N vara med i båda, om inte så bara lätt B. 
    
Aja det gick superbra igår och piss idag. Så går det ibland... Thats life.
Nästa gång har jag en väldigt lust att starta en Lätt C på Malwa, inte Gordon. Får se mayby, maby not. Jag kan ju starta Malwa en lätt C och Gordon en lätt B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback