Tar kväller!

Ska kolla på mina sista 15 minuter av Project Runway nu. Sen blire väl kolla lite bloggar oså innan jag kommer till sängs. Blev just stressad angående ett skolarbete, men det var ett falskt alarm eller ironi som han sa. De va tur de! Annars hade jag DÖTT.
    
Men vi hörs i morgon förhoppningsvis med bättre inlägg åt er mina fina <3 Sovmorgon till 9 i morron så de e rätt chill. Sen ett läxförhör på fredag, men det känns inte så svårt. Självklart kommer jag att plugga, men kanske inte lika hårt om det är något jag känner mig säker på. HCL, NaOH osv... Det är sånt vi ska kunna, om ni ville veta det ;)
- Dålig bild, men så blev det med min ram på mitt sängbord :)
       
    

Kommentarer
Madeliene♥ säger:

fin blogg! :)

2012-10-23 | 22:27:54
Bloggadress: http://madelajjne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback