Tävling

Jag har bestämt mig, men är kuven i frågan. Som det ser ut nu så är dett hopptävling på söndag, sen vila en helg, sen om jag kvalat så är det final. Helgen efter finalen är det dressyr, jag har bestämt mig för att starta två klasser båda dagarna, Lätt C och Lätt B. Ska bara kolla så att Lena tycket det är okej att jag startar 2 klasser båda dagarna. I dressyren kommer jag såklart att rida Gordon. Dressyren är 27-28 Oktober, som sagt jag rider 2 klasser båda dagarna... (som det ser ut nu iaf)
     
Ne nu ska jag ta tag i lite plugg. Glosförhör i tyska i morgon och engelska glosförhör på torsdag. Kom även på att jag ska till tandläkaren imorgon, innan skolan. Så upp tidigt! Väldigt taggad, nja inte direkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback