Världscupshoppning

Spelade lite sims, därav det inställda som kom upp... Men nu är det världscupshoppning som jag sitter och kollar på, käkade precis mitt i. Jens och Peder har hoppat, Roffe ska hoppa som nummer 31/32, så jag ska kolla när Roffe hoppar sen ska jag ut med Gucci en snabbis för att sedan komma in och kolla på omhoppningen. Hoppas verkligen att Roffe kommer till finalen, han e ju så grym. Om ni också vill titta så kan ni klicka på dennnnna länk, eller gå in på svtplay.
       
Sen kanske jag sätter mig och spelar lite sims igen, då jag inte kan komma på något annat att göra.

Kommentarer
Fanny säger:

Vilken fin häst på bilden! :)

Svar: Vist e han fin och söt :)
Emma

2012-10-14 | 17:08:48
Bloggadress: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback