Woopa

Kollade på svenska hollywood fruar och vill bara spy på Gunilla Persson!! Men efter det blev jag på humör igen för att jag hittade en sida där man kunde fixa msaa snygga saker gratis till sims, tänkte prova allt i morgon! Fixade typ 30 nya saker idag så här ska det fixas ;) Men plugga ska det oxå göras ;)
        
Men nu ska jag lägga mig och sova lite, börjar 9 i morgon så de e ju rätt chill :) Sen efter skolan drar jag och Linnea hem till henne och bakar, det är det jag kommer skriva på bloggen. Gå in på mer vad vi ska göra osv är inget för er ;) Och nej om ni tror att vi skolkar eller så, ta det med min lärare... 
   
     
- Jag lättar, jag flyger, jag svävar fram o låt det aldrig ta sluuuut!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback