10:e Augusti 2012

Kvällen innan hade jag 1454540956739577346273585 tankar om Grällsta i mitt huvud. Jag hade ingen aning om det var någon jag kände som var där, skulle dem tycka vi va konstiga, roliga, snälla, dumma? Ja massor av tankar fanns i mitt huvud. 
  
Sen då, i bilen på vägen dit var vi hur taggade som helst och snacka som jag vet inte vad. Vi kom fram och vi var väldigt spännda, skulle "våra" ponnys va i hagen eller skulle dem ridas eller stog dem bara i stallet? Jag blev så lycklig när en viss Ize stog vid kiosken så jag ropade på honom och det verkade som att han kände igen mig! ;D Sen tog jag med Ize och vi gick till stallet och det första Linnea fick syn på va såklart hennes bebis Max. Lisa såg Zigge (som hon tycker om) men jag såg ingen av mina favvos :( Då kom vi på att det var någon rumpa som gick ner mot stora hoppbanan så vi fotade max lite snabbt, sen var stack vi till storahoppbanan och mycket riktigt så var Beny med och hoppade. Vilket jag fotade och precis nu idag så fick jag kontakt med hon som hade honom så jag skickade bilderna på henne och Beny till henne.
                                                      - Jag Beny och Tove
    
   
Sen fick alla lunch, både vi, läger eleverna, ledarna, ponnysarna och hästarna mat. Då passade vi även på att prata lite med dem som va på läger, dem verkade vara riktigt snälla och det var dem :) Sen gick vi till stallet efter maten och då pussade jag på världens finaste C-ponny Beny <33 Och fälde en och annan tår i hans fina, gråa/silvriga, dammiga, gulliga, underbara man *TÅR* Sen efter vi gosat lite med hästarna knatade vi iväg till hagarna för att fota lite. När vi kom tillbaka pratade vi lite med en tjej som heter Fanny och vi blev riktigt bra vänner :) Sen rann tiden iväg så klockan var 14.30 och vi hjälpte någon att sadla + hålla häst. Då busade vi även lite med Beny (jag och hon som hade han) och skojade lite om att han skulle bli modell för Hööks, fast han e ju söt, snäll, charmig så han skulle ju fått en plats ;) Och Lisa fotade. Sen tog vi lite bilder och fick till bilden där Lisas papi (min mentor) väntade på oss. Och då va Grällsta äventyret för 2012 slut :'( Det var sista gången på 2012 jag fick se Världens finaste C-ponny live, pussa på honom, krama honom, GOSA med honom <3 ...
   
   
... Tills jag fick veta vart han står just nu :) Så jag har 2 som rider där och ska skicka bilder till mig :) Snacka om att jag är glad för de, då vet jag att han har det bra <3 Det är det viktigaste för mig <3 Att han har det bra och mår bra och är frisk framför allt! <3 Mår mina ponnys och hästar bra, då mår jag bra! 
                                       - Som sagt Lisa fotade, Emma snodde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback