Mode - hösten 2012

Lite om höstens 2012:s mode. Men bara för att det är mdoe behöver man inte bära det, om du har en väldigt skönt plagg fårn förrförra hösten, de e klart du kan ha det ändå. Du behöver inte ha nytt hela tiden ;) Lite så ser jag på saken.  
   
       
I år tycker jag att det är inne med stickat, stor hiss till det oxå då de e så mysit med stickat. Även fägade jeans verkar va inne, vilket e galet snyggt om man hittar rätt tröja :) Jag älskar mina svarta jeans och min nya gula tröja, grymt nice tillsammans. Men en av mina favoriter till denna höst får nog bli, en stickad tröja eller stoor hoodie. Som denna nedan, dock är den från google men typ så stor (den kan va större oxå), så härligt till tighta jeans. Sjukt höstigt, enlit mig. Svart hoodie till typ rosa/gröna jeans, stor hiss från mig. 
    
   
    
     
Sen har jag nästan bara höstenskläder men det händer ju att det finns en skön tröja eller 2 från någon tidigare höst. Min presonliga höstsyle är lätt jeans, en stooooor hoddie eller stickad tröja med ett simpelt linne/t-shirt under. Sen ute en skinnjacka (uppknäppt) eller en snygg dunjacka (Love it) och ev en stor halsduk till. + en Mysig mössa! Stor HISS till mösor! Som sånna med tofsar på eller som typ en stoor basker. Svårt att förklara men en sån här är det:
                               
   
   
I år tycker jag att många butiker har snygga höstkläder, väldigt bra överlag. Oftast brukar det kunna vara något plagg man tycker om, men i år är det mycket snyggt enlit mig. Håller ni inte med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback