Världens bästa C-ponny

Jag saknar dig mina fina! Sen du kom in i mitt liv blev allt bra. Det ända jobbiga varje år är att lämna dig <3 Jag försöker övertala mamma att vi ska ta mend dig hem, men hon säger nej.

Men den bästa tiden på året är den enda veckan varje år som vi träffas. Och vi ska göra det bästa av situationen! Jag ska komma till hagen varje kväll, jag ska pussa dig minst 50 gånger per dag! För att du är världens finaste C-ponny och det kommer du alltid vara. Jag älskar dig mest av alla ridlägerponnys och Grällsta ponnys! Du är den bästa ponnyvalacken nånsin, kom ihåg de <3 Du hade det där lilla extra i ögonen, som jag föll för och blev förälskad i <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback