Alla hjärtans dag

Igår glömde jag ju att berätta en massa saker. Som t.ex att efter jag skrev inlägget där jag ville ha lååånga tips på åsikter kring saker och ting så kom det ett. Men jag väljer att lägga det under helgen så att ni får nått lång och läsvärt inlägg då. Även om de som kommer är läsvärt men ni fattar nog. Dock känns de som lite deppmode just nu. Men inlägget som kommer med de som jag snackar om nu tycker jag är viktigt så därför skrev jag de.
 
Nu är iaf alla inlägg inför helgen fixade så de känns väldigt skönt. Ni kommer få grym uppdatering med grymma inlägg av mig i helgen fastän att jag inte är hemma. Det är skönt att bloggen kan sköta sig själv när man inte är hemma.
   
Nyss kom mami in med en alla hjärtansdagklubba, i marshmallow den är nog väldigt god tror jag. Jag ska inte äta den nu för jag har ju precis käkat frulle. Inget godis till frulle vet väl alla ;) Juste glad alla hjärtans dag på er mina fina älskade underbara läsare. 
   
Snart ska jag iaf börja gå mot skolan. Jag och mina brudar ska vara grymma och finnas där för 6:orna. Våran lärare ville gärna ha några som dem kunde bolla idéer med så vi gör de + att vi får sluta tidigare. Vilket jag är mer än tacksam för då kan jag ta det lite mera lugnt och inte behöva stressa galet mycket. Men jag är väldigt laddad på att åka och trimma lilla ponnybollen. Sen eftersom att det är alla hjärtans dag så blir de mys. Sen firar vi även 4-års dag idag så de e också lite speciellt.
Sist men inte minst, glöm inte att följa mig på Insta, emmaostensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback