Årets första springtur

För vill jag börja att be om ursäkt för det osammanhängande inlägget innan detta. Jag fick lite bråttom att komma iväg så jag han inte ändra det då. Men jag ska fixa det nu.
   
När jag kom hem, vilket blev väldigt tidigt idag då de var en väldigt kort gudstjänst så fick jag världens crusch. Därför stack jag ut och sprang lite i solskenet. Det blev en kort runda för att efter ett tag fick jag väldigt ont i foten :/ Men lite är ju bättre än inget alls. Skönt var det iaf de kan jag lova. Jag ska lätt ut och springa mer sen i vår och sommar. De e helt underbart att bara dra på sig träningskläder och sticka ut en sväng i skogen eller så. Lovley
   
Idag har jag inga speciella planer mer än att vara hemma nu på eftermiddagen ^^ Ikväll lär jag väl kolla på ponnyakuten. Det är väl vad som kommer hända för mig idag. Jag kollade nyss och det är ingen hoppning eller något idag så då finns de inge sånt att kolla på heller. Därför tänkte jag spela lite sims. Inställda har ni fått så de känns bra för då kan jag spela lite utan att oroa mig för att ni inte får uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback