Bra grej på G

Nu har jag en rolig grej på G som jag tänkte göra. Jag gillar skarpt equestrian videos och tänkte göra en själv. Därför vill jag ha massa massa videos att arbeta med. Ni mejlar era videos till [email protected], det kan vara vad som helst bara det är något med hästar. Helst lite problem och lite fint typ hoppning, dressyr ja ni fattar nog hoppas jag. Jag vill ha material att arbeta med! Om ni vill får ni skicka i chatten på facebook. Hoppas att ni är med mig och vill ge mig material :) 
   
Jag kom på idéen över för att jag kollade lite i en mapp som jag hade. Jag har skrivt ihop säkert 4-5 stycken inlägg nu tills när jag ska vara borta, sen är några fixade sen innan. Det är bara en dag som är full, sen en är halvfull och en är tom. Har ni tips kan ni kommentera ;) 
  
Nu ska jag bara hoppas på att jag kan få videos så jag kan ha något att arbeta med. Jag kan inte bara använda eget material.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback