Bråk

Är de inte typiskt att man kommer hem och blir tjurig på sina föräldrar? Jag bad mamma att fixa mat tidigt eller iaf i lagom rid så att jag skulle ätit innan ponnyakuten då beställer hon maten 5 över 7. Då sket jag i ponnyakuten för att inte bråka sen hade jag ätit klart och hade inget att göra för jag vill ju se ponnyakuten. Då blev de scener ur ett tonårsliv. Sen han jag även börja 5 min med melodifestivalen. Men nu hoppas jag för guds skull att ponnyakuten kommit upp annars blir jag lack på min familj. Ja jag vet att det inte är hela världen men jag sa faktiskt till i tid och varför... 
   
Därför får jag väl sätta mig och kolla på de nu. I min ensama tjurighet. Okej sånt här ska inte ni oskylda bloggläsare behöva ta del av men nu får ni lov att göra de, mange bjuder. Nej fy vilken torrhumor och vilket humör jag får när jag är trött. Vi hörs helt enkelt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback