Döds trött sjukling

Jag är förkyld som jag vet inte vad och jag fryser som sjutton. Jag vill verkligen inte bli sjuk eller så. Jag och Linnea hade planerat att gå på bio på fredag så jag vill ju lixsom vara frisk.
   
Idag var jag iaf på både Hamre och Rocklunda. På hamre mös jag lite med mina 2 favoriter där. Vet ni vad vi gjorde idag? Vi gick med typ världens minsta hund. Den var sjukt söt, en liten liten valp. Hela magen fock plats i min hand, hur sött är inte de? 
På rocklunda gick jag direkt och mös med min söta underbara bebo. De va hur mysigt som helst att komma till sin bebo och bara mysa. Sen fixade jag te och fick veta att hon inte skulle gå på hoppningen idag då tränaren är sjuk. Därför hade jag tid att mocka och gosa. Sen pratade jag mycket med Victoria och Wilma, om allt och inget. Underbart de med.
    
Nu tänkte jag fixa en kopp vatten med honung och kolla på gårdagens Ullared. Jag orkar inte med att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback