Döds trött

På hemkunskapen gjorde jag min första egna skagenröra och den blev sjukt god. Jag älskar verkligen skagenröra och speciellt med bakad potatis till. Våran lärare verkade också tycka om den så de känns roligt :) Jag fick papper till ett prov idag. Provet är om 3 veckor så de känns ganska chill. Nu tänkte jag kolla på nån serie och bara dö. Jag är sjukt trött så de finns inte. Sista lektionen var matteprov. Hoppas verkligen att det gick bra.
    
Ne nu fixar jag mig en chailatte och sen blir det hissen med Filip och Fredrik. Btw idag har även Ebba gästbloggat och den kommer upp till helgen, woopa. Just tusan jag måste packa för i morgon kväll är de ju konfa och på fredag hinner jag vekligen inte för då ska vi åka. Usch fredag kommer bli en späckad dag. Hoppas för guds skull att vi kommer hem i tid annars blir det k a o s.
- Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback