Dötrött hemma

Nu är jag hemma efter en lång dag av prao. Men det var kul så de gjorde inget. På morgonen blev de lite stelt men sen gick det bra. Vi packade hö, fodrade, släppte in hästarna, städade sadelkammare, städade ridhusläktarna och lite annat smått och gott.
    
Vi tog bussen hem. Vi stog på ett ställe kollade och blev glada när vi såg att bussen skulle komma om 5 minuter. Sen efter ett tag kom inte bussen. Då kollar jag igen och vilken dag är de inte man ser? Jo lördag såklart. Det fanns ingen vardagstid så vi fick byta hållplats. Men sen kom vi på rätt buss och kom ner i behåll till stan där vi mötte en kompis så vi åkte hem tillsammans.
   
Nu är jag trött så jag tänkte bara chilla lite nu. Vi hörs sen
Bara för att denna tant står på Hamre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback