Dyr ponny

Idag e hon dyr! Hon lyssnade på mina fattningar och fattade nästan alla precis när jag sa till henne. Den känslan med den ponnyn den e grym. Sen e ju ponnyn bäst :) Jag flyttade ganska mycket för skänkeln och i slutet gick det galet bra. Sen red jag lite volter, arbetade igenom hela hörnet så de inte blev en oval utan en riktig fyrkant. På slutet slänge hon också upp och ner med huvudet så hon tyckte att det var lite jobbigt. Hon fick lite längre tyglar och började faktiskt runda till sig lite. Det är galet svårt att förklara men jag känner mig väldigt nöjd med hur de gick idag. Jag skulle gärna arbetat mer i traven men hon blev lite svettig så då fick de blir skritta. Eftersom att det är kallt oså så ska vi inte rida dem svettiga själva. Tyvärr kunde det inte bli nån video men sånt e livet ;)
   
Kul att folk börjat följa mig på Insta, fortsätt så ;) emmaostensson. Snart ska jag iaf gå och möta mina fina brudar så ska vi gå till konfan. Idag lär de väl bli lite prat om lägret i helgen... På tal om de jag måste verkligen packa. Jag får göra det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback