Ebba in tha house

Men tjaa hallå ellerrrr!
Jag heter Ebba och Emmas kompis som går i hennes klass. Jag bloggar på snorptorpan.bloggplatsen.se och jag har fokuset på webbdesign, photoshop, shopping, skönhet, mode och fotografering. Jag är ofta en väldigt pigg och glad prick som ofta skuttar runt när hon fått i sig för mycket av något. (oftast läsk) På min fritid tränar jag truppgymnastik i min kära gymnastikhall eller är med mina kompisar omkringspringandes på stan eller i området där vi bor med våra kameror i högsta hugg. Jag har en pojkvän som heter Anton som också är gymnast och vårat förhållande är inte direkt som alla andras. Dryg, efterbliven, seg och trög är dom komplimanger som far mellan våra munnar + lite andra vänligare ord. ;) 
Kortfattat är jag lite sådär halvgalen och skulle du vilja stanna och läsa om mitt fantastiska liv så kan du klicka in här (bloggen) och här (bloglovin). Tack för mig och tack för att jag fick gästblogga här. Ha det bäst vänner!
 
 
 
 
Smidig....typ.... :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback