En kall morgon

Nu har det blivit kallt igen, eller iaf kallare än vad det har varit 2 dagar i rad nu. Jag har gått i min skinnjacka, men nu får jag nog allt dra på mig min vinterjacka igen. Jag trodde verkligen att man skulle kunna hänga undan tjocka kläderna nu men så var det inte. 
  
Btw idag är det 1:a februari, det betyder alltså att nu har det gått en månad av 2013. På denna ynka månad har mycket förändrat mitt liv. I början av månaden var jag väldigt glad, i mitten kom allt de tråkiga på samma j*kla gång, sen i slutet har det väl blivit lite bättre. 
   
Idag är det en kort dag i skolan så jag hoppas att tiden kan gå lite fortare idag. Jag vill ha helg nu Emma + Helg = <3 Idag har jag inga som helst planer, kanske att jag åker till stallet. Fast jag skulle tyvärr tippa på att jag måste sitta hemma och plugga till våran biologiprov ^^ Sen täntke jag ta hem och göra tyskan så är den klar. Så idag får nog troligen bli en pluggdag efter skolan, för då kan jag bara chilla i helgen.
  
Men nu måste jag borsta mina tänder och sedan börja röra mig för de e nog snorhalt ute eftersom att snön smälte igår och idag är det minusgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback