En kall onsdags morgon

De e lite konstigt, statistiken ökar men kommentarerna minskar. Vart har alla fina glada kommentarer tagit vägen? Jag saknar dem <3 Hoppas iaf att ni alla nya blir bättre på att kommentera ;)
   
Snart ska jag iaf bege mig mot skolan. En kort och skön dag. Vi har något som heter studiepass och där får man jobba med sånt som man behöver. Men jag har ingen läxa så jag har inget att jobba med. Därför kommer jag nog fixa en del med bloggen och lägga in alla inställda rätt. På hemkunskapen ska vi laga en av mina favoritmaträtter, bakad potatis och skagenröra. Fattar ni hur glad jag blev när våran lärare sa de? :) Därför är jag taggad på hemkunskap för en gång skull. 
    
Eftersom att jag inte har läxor, om jag inte får någon idag så betyder de att jag kan chilla hela eftermiddagen. Sjukt skönt att ha en pluggfri eftermiddag. Men jag längtar som tusan tills i morron och stallet. tyvärr kommer vi inte kunna gosa jättemycket eftersom att jag måste hem ganska så fort och duscha käka och sen gå till konfan.
   
Jag har nog inget mer att komma med denna kalla onsdags morgon. 
Härliga sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback