En lång story om bio

Bion var helt okej. Jag hade väntat mig lite mer tror jag men den var ändå bra. Det var bara överdrivet mycke reklam till just denna film. Sen kommer de in en personal och ska göra lite reklam. Då blev nog ingen glad men det hade varit något slags lotteri om en bok, gissa vem som satt på rätt stol? Moí. Så jag fick en bok. Men hela vägen ner var jag rädd att jag skulle få en nysattack eller hostattack men min kropp insåg att detta var viktigt för att inte skämma ut sig totalt så de gick bra utan ett ända försök till något av de, tack kroppen. Men hela bio försökte jag hålla snor och allt tillbaka. Så efter när vi kom ut hostade jag som jag vet inte vad och precis när jag klivit ur bilen fick jag världen jäkla nysattack inte skönt.
Under kvällen nu hemma har vi iaf kollat på helkväll med Lena PH och de var faktiskt roligt. Lite tråkigt dock att jag missade gladiatrorena men jag litar på tv4play att det kommer upp. För de brukar ju sköta sig me sånt.
   
Nu ska denna trötta person läga sig och ladda krafter inför i morgon. Får se helt ärligt om jag orkar rida. Beror lite på hur jag mår när jag vaknar. Annars åker jag ju och tittar men jag har inte ridit på typ 2 veckor så nog vill jag rida allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback