En liten mini bibel

Nu har jag varit duktig och pluggat till proven som vi ska ha. Snart, hoppas jag även att jag ska få filmerna från i lördags. Jag kommer lätt lägga upp åt er så ni får se när jag rider Carpen. De bli väl kuligt?
  
Idag har jag fixat lite inställda åt er, under skoltid lite badass här men de e lugnt ^^ Jag har börjat fixa inställda inför helgen då vi ska åka till Rättvik. Men veckan efter det kommer jag ha prao så då kommer nog tyvärr bloggen få rida för om vi tar bussen ut måste vi upp väldigt tidigt och då kanske inte jag känner för att gå upp ännu tidigare för att jag ska hinna blogga. Tyvärr, men sånt är livet. Jag ville bara varna er redan nu så att ni vet om att vecka 8 kommer de inte vara världsbäst uppdatering.
  
Ikväll blir det soffmys med familjen framför TV:n och Familjen annorlunda. Sen går jag in till mitt rum och ligger i sängen och kollar på topmodel. 
    
I morgon i skolan ska några klasser ha nationella och vi får inte gå till våra skåp under hela förmiddagen så vi kommer behöva konka på allt i väskan. De känns ju sådär lagom roligt när man redan har ont i axeln och knät. Sen ska man helst inte ha med väskor till syslöjden för en viss lärare blir lite tjurig då men de måste vi ju för att, ja vi har inget annat val. Dock så har hon varit borta eller sjuk dem senaste dagarna så vi kanske inte behöver ha någon slöjd, hoppas hoppas. 
      
   
I morse var jag typ död, men de är jag inte nu längre så de känns skönt. Dock så är jag inte jätte pepp på skolan för att jag vill bara vara hemma och sova men man ska ju ha betyg så då måste man vara där och sköta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback