En snabb dag i stallet

Jag gjorde det, hoppade Carpen. De kändes lite sådär halvbra, men på film såg de bra ut, kulit kulit. Jag kom hem väldigt tidigt idag, men Promise gick inte så jag kunde sköta henne och hon är ju min ända häst på lördagar numera så då åkte jag hem. Ridpasset tänkte jag skriva om i ett inlägg för sig, filmer och bilder kommer ikväll eller i morgon.
    
Carpen är en nyttig häst för mig så jag ska försöka rida honom ganska ofta. Men nu på lördag ska jag rida min bebo nr 1 <3 Vi ska även ha en ny tränare nu till Johanna kommer hem igen. Men jag gillar henne så de kommer nog bli väldigt bra tror jag. 
   
Aja nu ska jag duscha eller om jag tar ett bad får se. Men sen i eftermiddag klockan 14 på TV är det något med Malin Baryard Johnsson och Peder Fredricson som jag ska kolla på, gör de ni också.
   
Sen tänkte jag dela med mig dagens lärdom. Om du rider i ett uppvärmt ridhuset, rid inte med underställ. De har jag lärt mig. Numera behöver jag ju inte ha underställ för att jag rider ju bara i lilla (om vi inte tränar i stora). Förut hade jag ju Gordon varje lördag och red ute eller i stora.
- Sommar inspo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback