Fotografering bokad, favvo och blogg

Jag har setat och kollat på videon som jag har fått på mig och Carpen. Det är ett språng osm jag tycker ser så sjukt fint ut och just de språnget kändes fint. När jag fått någon mer film visar jag er. Jag ser verkligen utveckling och mitt sätt att rida. Jag tycker att jag ser och känner det. På lördag ska jag nog ha Promise och ta del av de som Carpen lärt mig och se hur de går. Men om jag inte får Promise blir det nog Carpen, igen hehe. 
  
Carpen är nog lite av en ny favorit, woopa. Han e ganska rolig och när man lärt känna han och hans knappar. Han är en sån häst som man inte får störa i onödan. Jag e van att kunna "röra" mig om ni förstår men på carpen måste man sitta still och inte röra för mycket, gör man de blir de pannkaka. Jag tror att om jag rider honom kan jag utvecklas inom min ridning. Han och Promise känns som 2 bra hästar för mig. 
    
Idag har jag och mina brudar "bokat" en fotografering med en grym fotograf (som jag inte vet vem de e ^^). 16:e Mars. Dock är dem inte för privat bruk utan för jobb. Kanske att ni ser mig i biorutan, på bussen, på facebook eller så, woopa :)
I morgon är det ju sista skoldagen på veckan så de ska bli väldigt skönt. Efter skolan har jag som plan att fixa inställda som kommer upp när jag är på konfaläger. Jag har fått lite tips och lite så på inlägg. Sen har jag faktiskt fått lite bra och roliga idéer själv så de känns bra att kunna låta bli bloggen en helg för att man e borta och veta att det kommer bra och läsvärda inlägg och framförallt att den inte ekar tomt hela helgen. 
 
Min kompis Sara har även skapat en egen blogg, kolla in den sarajarlekrantz.blogg.se/. Som jag sitter och chattar lite med just precis nu när detta skrivs, inte när detta publiceras. För när detta nu publiceras sitter jag och pluggar biologi sen lägger jag mig och sover och laddar inför helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback