*gäääsp*

Nu har vi kollat på melodifestivalen som dem flest andra säkert också har gjort. Jag tycker att dem 2 som gick direkt till Globen var rätt, för enlit mig sög dem andra. Jag mena Gosa och Porslin say whut? Konstiga låtar va de iaf ^^ Om jag får säga min sak.
   
Sen byggde jag klart på sims och nu kraschade de inte, glad tjej här! Jag hade verkligen inte haft lust att bygga om den en gång till. 
  
Nu tänkte jag iaf gå och lägga mig i min nybäddade säng
I morgonbitti måste jag upp för att gå på gudstjänst. Men när den är klar har vi bara en kvar + en gång på påsken. Vilket är skönt för då behöver vi inte tänka så mycket på att vi måste gå på gudstjänster. 
   
Nej nu är jag galet trött så sängen ser väldigt lockande ut. Vi hörs i morgon

Kommentarer
Jossan säger:

Kan du inte visa bilder på det där sims huset som du snackar om så mkt, så man kke kan få lite inspo?

2013-02-03 | 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback