Gästblogg av Alice

Jag heter Alice och är snart 14 år gammal. På min fritid så rider jag, spelar cello och tar hand om En hund som heter Ebba. Jag rider på Rocklunda ridskolan på lördagar, då jag också sköter hästen Claes. Jag har också en medryttarhäst som heter Mindy. En hamster som heter Polly har jag också, hon är en dvärghamster, väldigt busig. :) 
 Om jag ska berätta nått mer om mej själv så bo jag i Västerås med min familj, två storebrorsor och mina föräldrar och min hamster då. En hund önskar jag mej mest av allt, kanske blir det en nästa sommar, skulle kunna ge vad som helst för det.Jag har alltid älskat djur. Har inte mycket mer att berätta, om ni vill följa min vardag kan ni läsa om den här: petzoone.bloggplatsen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback