Gissa vem som är hemma?

Gissa vem som kommit hem? Nej jag drev lite för jag är sjukt trött och det blir ju inte bättre av att sova 5 minuter i bilen och sen vakna och hålla på så typ hela resan för då hinner man inte vakna innan man slumrar till igen. Men det har iaf varit väldigt skönt att vara borta. Lite tomt utan internet bara men då får man hitta på saker med familjen.
    
Ni har iaf fått lite inlägg under veckan som jag hoppas att ni har gillat. Det var ju ändå lite åsikter oså med så de borde ju varit okej.
   
Men nu tänkte jag titta på serier som jag inte hunnit med att göra i stugan. Men jag tänker spara något avsnitt av något tills i morgon för då vill jag nog bara vara hemma och ta det lugnt.
    
Jag har inget att komma med så vi hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback