Gör kväller

Nu har jag vi kollat på Maria och Mindy. Nästa vecka är dem i västerås så kolla in de! :) Det kan nog bli riktigt kul tror jag. Men i morgon är de skola som vilke annan dag som helst, börjar 9 som alla onsdagar sen slutar jag 14 så de e en ganska kort och skön dag. På torsdag är de skola 9-11 sen efter de skabbt till stallet och rida bebo för att sen åka hem duscha få i mig något och sen sticka till konfan. Pressad dag men de får gå. På fredag åker vi ju på konfaläger.
   
De var sjukt underbart med studiedag idag. Den har varit väldigt efterlängtad <3 Sen va de ju helt underbart att komma till stallet och gosa med min fina söta lilla bebo <3 Hon vill verkligen ha mys så jag får se till att mysa och pussa på henne när jag e i stallet hos henne. Uppenbarligen kan de vara försent att säga jag älskar dig i morgon, de va ju mina 2 fina prinsar bevis på...
   
Okej nog med depp de va skönt med ledighet. Men nu ska jag sova så de blir 8 timmars sömn. Och så att jag är pigg och orkar skolan i morgon. Men vi hörs i morgon så good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback