Hur är jag, utanför bloggen

Någon ville att jag skulle skriva lite hur jag var i personlighet oså så det kan jag väl göra.
   
På bloggen kanske jag  framstår som planerande, ordningsam, snäll, trevlig? Jag vet helt ärligt inte hur jag framstår här på bloggen då de är lite svårt att döma sig själv på de sättet. 
  
Jag tycker om att ha kontroll och veta saker men jag är ändå spontan och öppen för saker, som att åka på stan kan gå på 1 sek eller ja ni fattar. Om jag verkligen vill något så tjatar jag, även om jag inte vill tjata så gör jag det. Jag vet att folk inte gillar de och jag försöker sluta men jag e nog en tjatig person som inte kan sluta med de... Man kanske inte tror de men jag har lätt för att få tårar. Det kan vara för en fin film eller bara något.
Något som jag tror att ni verkligen inte vet om mig, om ni inte är mina vänner då vill säga ^^ Jag har kort stubin, vilket ofta gör att jag blir tjurig och höjer rösten. Då är de bara bra att lämna mig ifred ett tag så kommer jag när det är bra igen, vilket inte brukar ta så lång tid. 
  
Själv tycker jag att jag är en ganska snäll person, egoo boost varning ^^ Men jag tycker att jag e ganska snäll, mot mina vänner iaf. Inte alltid mot min brorsa, sorry för de men du får stå ut... Med nya människor kan jag bli lite blyg och vara lite undandragen. Sen när jag "kännt av" personen oså släpper det och jag börjar prata som vanligt. De kanske ni inte heller visste, jag är en riktig snackpåse som min frissör brukade kalla mig.
   
Jag älskaaar musik och skulle inte kunna se ett liv utan musik. Eller dator för den delen, då skulle jag ju inte kunna blogga åt mina grymma älskade läsare.
Nu har ni nog fått veta lite mer om mig, som person och min personlighet. Hoppas att ni gillar de. Fick du veta något nytt om mig? Eller något som du trodde, jag vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback