I morgon är det äntligen helg

Idag började min morgon som igår, lite fix med sig själv och sen plugg innan datorn startas. De känns ganska skönt att plugga lite på morgonen. Vi vet inte om våran biologilärare är där eller inte. Vikrarier brukar ju inte få göra prov med elever, tror jag. Men jag vill ha provet idag för annar kommer det bli tidigt en onsdagsmorgon och de känner jag inte för. Mina sovmorgnar är mina sovmorgnar så är det bara.
   
Idag har jag inga planer. Jag har tyskaläxa att göra för där ska vi välja minst 15 egna glosor så de ska jag göra och plugga lite på dem. Sen ska jag fixa inställda som jag har fått tips på men också kommit på. De e skönt att ha de klart till nästa vecka, då vi faktiskt ska åka iväg. Om ni har förslag så är ni mer än välkommna att lämna dem ;) 
  
Jag har sett lite på statistiken att det verkar som att min blogg är tråkig. Är den det? Eller vart har några av er tagit vägen? Okej jag kan nog hålla med inläggen kanske inte är världsroliga. Men det är väl nu på senaste tiden som dem har blivit längre och kanske lite bättre?
    
Aja snart är de dags för mig att gå och möta mina vänner innan det är dags för skola. Idag ska vi även se mer av filmen som vi tittar på på SO:n

Kommentarer
Alice säger:

Du kanske skulle kunna variera bilderna lite, nu är det mest häst bilder och webbcam bilder i inläggen, lite natur bilder och sånt skulle kanske göra det lite mer "varierande". Jag menar absolut inget illa, jag tycker jätte mycket om din blogg, bara ett tips! :)

2013-02-08 | 09:16:06
Bloggadress: http://petzoone.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback