Improvisation

Jag åkte iväg med mami en sväng väldigt improviserat så vi kom nyss hem och har käkat middag. Då nu när jag kom hem fick jag ett leende på läpparna. Jag hade 2 roliga kommentarer att godkänna :) En va om jag kunde lägga upp nån bild på mitt hus som jag pratade om och de kan jag göra. Jag ska bara försöka fota nästa gång jag spelar. Sen fick jag ett tips på ett inlägg som jag kunde skriva och de tänker jag göra. Dock så kommer det kanske inte komma upp på bloggens 1års dag utan de blir nog om 2 veckor för då är jag iväg på läger. Om någon vill gästblogga eller har tips på inlägg så är ni mer än välkommna att kommentera så fixar jag de :) 
   
Snart ska jag iaf kolla på Ponnyakuten på TV. Sen får jag väl se om det finns något mer att se på. Annars sätter jag väl mig säkert med datorn och kollar på videos eller något sånt.
  
När jag sprang hade jag ju som avsikt att träna bort lite träningsvärk, med de blev bara värre :/ Jag fick ont i foten när jag sprang och har det fortfarande. De kanske inte va sån bra idé ändå. Men men skönt var de i det fina vädret som de faktiskt var under dagen.
  
Jag har nog inget mer att komma med nu så jag publicerar detta. Jag har fortfarande inte fått bilderna och filmerna från i lördags men jag får dem nog i morgon hoppas jag.
- Här är iaf en bild som jag tog idag när jag spelade.
 

Kommentarer
Lisa säger:

Vill gästblogga!
• vad Som hänt dehär året
• bästa inläggen röstning(man får kommentera de man tkr)
• en liten tävling

2013-02-03 | 19:13:57
Bloggadress: http://ponnimuppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback