Inspo

Vad ger mig inspo?
   
    
* Snygga tjejer och killar. Någon med fint hår, fint smink (inte smink på killar!), snygga kläder. Mums på de! Gärna magrutor/lite muskler på en kille :3
   
* Ebbas tumblr. Inte bara för att hon är min vän utan för att hennes bilder ger inspo. Eller andras tumblrs såklart.
  
* Bloggar. Bra bloggar med bra inlägg och bilder med en snygg design. Sen ska bloggaren gärna komma med egna åsikter och vara unik, ingen copycat.
   
* Vänner. Att bara släppa loss och vara sig själv med sina vänner. U N D E R B A R T ! ! Eller att bara snacka ut om allt och inget. Utan vänner vet jag inte vad man skulle göra <3
   
* Videos. Vissa vloggare gör grymt roliga videos. Det är underbart att kolla på och även de är för mig en insperationskälla. Expempel Clara Henry och William Spetz, det är nog mina favvos om man inte räknar med alla fina vänners videos <3
  
* Nyttighet. Att träna, äta nyttig och träna sin favoritsport. Det är också helt underbart. Att känna sig fräsch i kroppen och vöjd med sig själv och sitt utséende. Själv brinner jag ju för hästarna. Dem är bara så underbara djur. Om det går dålig kan du aldrig skylla på hästen, eller jo det kan du ju typ om den skulle bocka av dig men ^^ Annars kan du inte skylle på någon annan än dig själv.
  
* Personer som står upp. Sånna som står upp för vad dem verkligen tycker och inte är rädda för vad andra ska säga. Det är starkt och en stor inspo tycker jag.

Kommentarer
E B B A säger:

Gullis, tack :D

Svar: :) Den äger ju!! :D
Emma

2013-02-22 | 20:04:40
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
E B B A säger:

Sv; Tack :)

Svar: Ni e ju dee :)
Emma

2013-02-22 | 21:03:09
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Jenny säger:

Sv, tack så otroligt mycket för din kommentar! tack så jätte mycket, vi får vänta och när tiden är inne så kommer vi ses, igen!<3 <3

2013-02-22 | 21:15:39
Bloggadress: http://mylittleponi.blogg.se
hej säger:

Du skrev att man inte kunde skylla på hästen om det inte är så att den bockar av en. Men det kan aldrig vara hästens fel. Den har inte valt att någon ska rida den. Varför skulle den vilja bli riden, slita för någon annan och lyda order..? Är själv ryttare så har ingen emot att man rider hästar men det kan inte vara hästens fel! Vill tillägga att jag tycker det är otroligt vilken uppdatering du håller på din blogg, själv orkar jag knappt ett inlägg om dagen!:)

2013-02-25 | 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback