Jag blir arg

Jag såg en bild som jag gillade mycket men blev genast arg när jag läser kommentarerna. Det var en viss person som kommenterade en sak och ägaren till bilden kom med grymma motargument men personen i fråga gav sig inte. Då flek hennes bror in och sa att hon visste vad hon gjorde. Sen hennes mamma, ägaren till bildens mamma OCH personen i fråga fortsätter ändå fast att hennes mamma skrivit och förklarat. Att säga emot en persons mamma som har rätt och bestämmer över sin dotter, vad är vitsen lixsom? 
    
Jag stör mig bara på sånt. Fine att man kanske säger det och sen är de bra men att fortsätta och fortsätta för att man typ inte har något annat liv. P A T E T I S K T.
   
Jag hoppas att ägaren och personen som kommenterade till bilden ser detta för jag vill att de ska veta att jag tycker om sånt här.
  
Just här kanske man inte förstår varför jag är arg men läser du kommentarerna till bilden så förstår man. Jag tänker inte länka något i respekt mot personen i fråga. Men sånt här tycker jag är usch och blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback