Kvällen slutade ganska bra

Filmerna krånglade ltie men nu har jag fått några. Jag ska lägga upp åt er, men ska klippa ihop lite först med andra filmer så de inte blir 784693710 videoklipp att kolla på ;) Jag såg på filmer att de såg fint ut inte för fort och inte så okontrollerat. Framförallt ser jag en utveckling hos mig själv. Jag ser att jag är mer säkrare i min sits och över hindrena har jag bra kontakt och kontrollerar allt inte låter hästen göra jobbet själv. De är en utveckling som jag känt och gillar. Jag tycker om när man kan se en utveckling hos sig själv, de typ boostar upp en eller något. Ska bli kul att lägga upp filmen som det kommer bli här åt er.
   
Btw är det bara här hos mig som det har snöat typ hela dagen och sen ett tag under kvällen har det typ varit storm. Är det bara så här hos mig eller har ni också så? Jag hade hoppats på att våren skulle komma nu med tanke på det fina vädret som var i söndags. Man får inte alltid som man vill och önskar, de e bara och inse. 
  
Eftersom att jag e smart och glömde att de va fotboll ikväll, Sverige - Argentina så då fick de bli lite soffmys iaf med familjen. Vi käkade lite ost och kex, de e ju trots allt lillördag idag. Om man nu får skylla på den anledningen ^^ 
  
Nu tänker jag lägga mig då jag börjar tidigast på hela veckan, 08.00.  Hoppas bara att det går att ta sig till skolan och allt i morgon. Våran plogare brukar inte vara så aktiv och ploga våran cykelbana, bara lite snabbt våran "stora väg". Om det då blir mycket snö resulterar det i att Emma måste gå i höga stövlar för att inte få i snö innanför skorna och gå blöt en hel dag i skolan.
- Screenshoot från filmen som jag fick idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback