Kvällens små hemma planer

Just nu blir jag lite irreterad. Inget som jag nämner mer än så, men jag vill att ni ska veta att jag e de om inlägget blir tjurigt eller så. Men nu fungerar allt igen och jag blev genast gladare :) Detta betyder att ni kommer få film, men det blir nog i morgon dock. Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge eller hur är det? Nja inte direkt va. De e bara något som man säger, man vill ju itne vänta. Inte jag iaf.
  
Ikväll är det Sveriges Mästerkock så de ska jag väl kolla in som vanligt. De e faktiskt ganska roligt att titta på. Vissa maträtter verkar vara väldigt goda och vissa lite mindre goda. Fast idag är de ju fotboll, smart Emma här.
   
I morgon är sista lektionen film och det är hela efter lunch så de kommer bli chilligt. Det är dock en sån där tråkig skolfilm men ändå är de ju lite film som film. Fast eftersom att det är i skolan så ska man ju svara på frågor efter filmen ^^
   
Vi hörs mer under kvällen. Ha de gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback