Kväller

Under kvällen nu har jag kollat bussar. Nu hoppas jag verkligen att det blir bra i morgonbitti annars dör jag. Hoppas att det blir roligt i morgon också :) Sen ska en eller kanske 2 hästar få lite extra mys, woopa. Nejdå men jag gillar 2 hästar som står på Hamre. Underbart gosiga, en ville äta upp min vante sötisen storis ^^ I morgon efter praoen hoppar jag av bussen på Rocklunda för att mysa lite med min bebo <3 Därför kommer det bli en tidsinställd dag ganska så mycket i morgon. Men vad gör man inte för sina älsklingar
    
Idag har jag lärt mig att man kan ändra uppfattning om någon. Asså jag visste ju de men idag gick det upp för mig. Därför så säger jag, ha inga fördomar om någon för troligen är dem fel. Det är dagens lärdom för denna dag är detta.
   
Jag har massa vilja att skriva men jag är galet trött så de får tyvärr vänta lite, okej? Hoppas att ni har förståelse för att jag har ett liv och prao just nu så jag har inte världsmycket ork, jag ber verkligen om ursäkt för det. Men jag lovar att komma igen ännu bättre, snart.
   
Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback