Kväller

Nu har jag lite klipp på inrullning men vill ha fler. Videon är 1 minut hittils så komigen och skicka klipp till min mejl/chatt eller något annat som vi kommer överrens om. Jag tror att filmen kommer bli bra. Eller jag hoppas det iaf. Jag har lagt in videos text och massa grejs. Men inte musik, jag ska hitta preics rätt. Med rätt musik blir det rätt stämning. Och då blir de bra :) 
   
Under kvällen har jag även gjort ett inställt, dock är det ett som ska komma upp i morgon. Jag skulle vilja lagt de under tiden som jag är Rättvik men ni ska ha något att läsa så därför publiceras det i morgon. Men jag har ju längre tid till nästa helg än vad jag har tills i morgon ^^ 
  
Jag är iaf galet taggad inför i morgon. Ska rida för en ny tränare troligen på lilla bebo som jag inte har ridit på ett tag nu. Därför borde jag gå och lägga mig så att jag kommer upp i morgon och orkar rida lilla ponnien.
Min lilla tjockis gris <3

Kommentarer
Evelinn Bladström säger:

Söt! Allt bra?? :D

2013-02-09 | 01:06:19
Bloggadress: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Sara säger:

Söt :)

2013-02-09 | 15:35:37
Bloggadress: http://Http://saralr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback