Kväller time now

Nu har jag snott min brorsas mobil, snäll syrra va? Jag tänke sitta runt lite på insta så ska jag följa dig kommentera här. Idag tycker inte min mage om mig för jag har ätit marshmallows och gelé, min mages fiender. Men det är gott och inträffar bara en gång per år så YOLO lixsom.
  
Jag är sjukt nöjd över Promise idag. Hon verkar gå bra då min kompis också tycker att hon gått bra när hon har ridit henne. Hon kanske känner att det är en speciell vecka eller vad vet jag.
   
Alla inställda som ska fixas tills helgen är fixade. Ni måste kolla in i helgen för då kommer de deepshit, videos, bilder, saker ni inte visste och massa annat sköjigt.
  
Men nu ska jag lägga mig och fippla lite med mobilen. Vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback