Kväller

Idag har jag bestämt mig för att jag ska lägga mig i tid. Vi får dock se hur bra de går. Men jag ska försöka lägga mig så fort som möjligt nu. 
  
Under kvällen har jag iaf kollat lite på TV med min familj sen har jag kollar lite videos, lite bloggar och annat sånt smått och gott. Jag har iaf fått bilder på mig och Carpen men dem blev inte dem allra bästa, men några halvbra kan jag bjuda på. FIlmerna får jag troligen i morgon så då visar jag er, lovar. 
    
I morgon är det måndag igen, jippie. Nja kanske inte. Nästa vecka har vi en väldigt chill vecka för vi har 2 riktiga skoldagar sen 1 friluftsdag, 1 studiedag och 1 elevensvaldag. Sen på fredag eftermiddag den veckan åker vi till Rättvik me konfan. Veckan efter de är de prao alltså vecka 8. Och vecka 9 är det sportlov. Så de e väldigt sköna veckor framåt ett tag nu.
  
Aja ska jag komma i säng i tid är det väl bäst att jag publicerar detta. Så god natt på er alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback