Kvälls beslut och ångest

Nu har jag kollat på gladiatrorerna med brorsa. Under en reklam gick han iväg, då gömde jag mig trodde att han sett mig och försökte skrämma mig då reste jag mig och sa "bu" då typ dog han. De va lite kul tycker jag, kanske inte då men ;)
  
 Jag har fortfarande beslutsångest. Ska jag hoppa Carpen eller inte. Eftersom att jag inte tvärt kan säga nej så måste de ju betyda att jag är villig att prova... Lisa kommer förhoppningsvis komma och fota samt filma i morgon. Då kommer nu kunna få filmer och bilder på honom. Jag tror att jag ger honom chansen att visa vad han går för. Jag får rida på ytter, tänka trav och prata lugnt med honom så borde de. När jag hittat hans knappar kommer de nog gå lättare med allt. Men eftersom att han e ganska ung och jag bara setat på honom 2 gånger så är inte alla knappar funna. Jag kan dock ändra mig i morgon ^^ Men troligen får han en chans. Sen känns de ofta som att de går fortare än va de igentligen gör. 
  
Idag är jag trött efter allt plugg oså därför tänkte jag gå och borsta mina tänder sen lägga mig i sängen med datorn och kolla på lite videos. Sen stänger jag och lägger mig i tid så att jag får min skönhets sömn *Host, host* Aja nu säger jag natti så hörs vi i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback