Lång skoldag idag

Idag är jag typ helt död. Jag sov verkligen sjukt dåligt inatt, vet inte varför. Jag kom faktiskt i säng i hyfsad tid igår. Men idag hoppar jag att titta på topmodel tror jag och lägger mig på direkten efter familjen annorlunda. Fast vi får väl se hur de går men i tid ska jag lägga mig iaf de e säkert.
   
Måndagar är våran näst längsta dag. Man bli väldigt trött efter helgen och sen har man 2 långa dagar direkt efter de känns inge kul. Efter skolan idag har jag inga speciella planer. Jag går nog bara hem och pluggar lite biologi och lite muntlig tyska till i morgon. Juste sen har vi hemkunskapsläxa, typ nå grejs om mattraditioner. Idag får de väl helt enkelt bli en pluggeftermiddag. Men gör man plugget direkt när man kommer hem, innan man slår på datorn eller något då kan man vara ledig sen hela kvällen utan att behöva tänka på plugget. De e väldigt smart. I eftermiddag kommer jag troligen att få filmerna också så då kommer jag visa er, lovar.
   
Nu måste den halvt döda personen börja röra sig mot den lika tråkiga och långa skolan. Jag bloggar mera under dagen, som alltid :P
- Första bilden på Malwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback