Lite roligt tröttis prat

Jag har nyss kollat på en video som en kompis gjort tsm med en av sina kompisar och jag blev väldigt sugen på att göra en. Juste, man kanske ska säga vad för video det är? Ne strunt i de vettja. Okej när jag skojar när jag skriver då vet man att jag e trött. Men det är iaf en no mirror makeup challenge. Skulle va dökul att göra en sån på Grällsta och sen går vi så ett tag där. Nu jäklar ska vi rocka! Nej men de skulle va lite kul får se om jag kan få med mig nån på detta. DET ÄR 113 DAGAR KVAR!! :D Detta året ska äga ut alla andra.
    
Jag har faktiskt inte hunnit börja på någon av alla serier då jag kollat på yt i stället. Men nu tänkte jag faktiskt måla naglarna och titta på en serie. Jag tänkte sätta igång en men då kommer papi och säger att jag måste gå och hämta maten men för att slippa bråk så är man snäll och gör de.
Utanför dörren i stugan, lite nice. Btw här hemma har det ju börja blivit vår! Underbart

Kommentarer
E B B A säger:

Sv; Tack ;D

2013-02-28 | 20:49:27
Bloggadress: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Annie säger:

SV:Ja visst är det hemskt när sånt händer, även fast det var över 1 år sedan det hände kan man inte glömma bort..<3

Svar: Dem finns och kommer alltid finnas kvar i hjärtat och hjärnan <3
Emma

2013-02-28 | 21:00:39
Bloggadress: http://onceagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback