Lite tips och förslag

Jag vill verkligen leverera bra och läsvärda inlägg. Men helt ärligt jag har inga sånna idéer så har ni tips lämna dem. Idag är på skrivhumör så lämna grymma förslag och jag fixar de åt er, eller jag kan alltid försöka. Allt för mina fina bloggläsare såklart ;) Ni kanske har något som ni vill veta min åsikt om? Jag vill verkligen ha förslag, grymma förslag från er som faktiskt läser denna blogg.
    
Hissen med Filip och Fredrik är sjukt roligt asså. Man får veta en massa saker om kändisar som man inte hade en blekaste aning om. Det är faktiskt kul att kolla på. Om man har tråkigt eller så kan man bara sätta på ett avsnitt av dem. Så här får den som nu ville ha lite tips på serier och filmer (som jag nyss gjorde) ett litet tips på en serie.
  
Det har även börja trilla in lite klipp från när jag hoppar Carpen så ni kommer nog kunna få en video sen ikväll :) De låter väl som en bra plan eller vad tycker ni?

Kommentarer
Alice säger:

Hmm, du kanske kan skriva om vad som skulle vara viktigast för dej om du typ letade hästar till salu, hur den ska vara i hanteringen och så. Kanske inte så jätte bra idé men delade med mej av den ändå. :)

Svar: De va en rolig idé :)
Emma

2013-02-13 | 19:41:24
Bloggadress: http://petzoone.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback