Måndag morgon

Idag började min morgon med musik och fix. Älska att va tjej, ibland. Sen nu sitter jag vid datorn och såg en grej på facebook. Vi kommer inte få se på filmen för våran lärare är borta... Hoppas för guds skull att det finns vikarie för jag vill inte sitta i cafeterian och jobba. Våran lärare skriver de, sen om han vet eller inte är en annan femma
   
Idag efter skolan ska jag plugga på min enda läxa som är tyska. Fast innan de ska jag ringa ett samtal, woopa. Sen ska jag bara chilla och ta det lugnt. Nästa skoldag är på onsdag och då börjar vi också klockan 9. Samma på torsdag och på fredag ska vi samlas 8.15 på skolan.
   
Ja... Nu vet jag inte vad jag ska komma med. Snart ska jag iaf till skolan. Men där finns ju vänner så de gör ju inge ;) De e kallt ute jag vill inte gå till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback