Min dag

Jag är helt slut efter att ha varit borta större delen av dagen. Jag fixade mig i morse, sen åkte vi typ. Käkade lunch på Coops resturang och såg en kändis, hehe... Sen shoppade vi lite allt möjligt, tog en sväng till mormor handlade mat kom hem och gjorde mat, tittade på ponnyakuten och sen bara chillat framför datorn. De e vad jag har gjort under min dag, väldigt korfattat.
  
De jag fick med mig hem är jag nöjd med. Hoppas Promise blir nöjd med sin lilla alla hjärtansdag present. Hon e så sjukt söt i rosa lilla plutten :) Under veckan har jag planer på att åka och rida henne då jag inte ska rida på lördag. Får se hur de blir med de ^^ Ni lär få veta om det blir något.
   
I morgon är de iaf skola som vanligt. Morgonen börjar med den hämska filmen Schindlers list. Att man bara kan få för sig "ojj där gick de en ful person, lets shoot". De är ännu värre med barn, stackars oskylida små barn som blir skjutna bara för att en person känner för de. Han Schindler är sjukt snäll som köper loss alla i det konstiga lägret, för pengar som han dragit in på sitt företag. Det värsta är att det har hänt. Filmen är ju inspelad, men det var såhär vårat samhälle såg ut för inte ens 100 år sen! De e sjukt och så fel om ni frågar mig. 
   
Jag är galet trött så jag tänker nog borsta tänderna och sen lägga mig. På tisdag är de studiedag så de e mer än chill :)
The summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback