Min dag

Jag hade gjort om ett hus väldigt mycket på sims sen skulle jag spara, då kraschade de. Jag blev sjukt nöjd med huset, därför blir jag arg på sims ^^ Men jag ska bygga om huset snart igen. Kanske redan ikväll. Snart ska iaf familjen åka och köpa mat på pizzerian och sen blire lite mys framför melodifestivalen.
   
Idag fick ni inställda men de va för att jag ville spela lite sims så därför la jag inläggen som inställd så ni får något att läsa. För alla vill väl ha något att läsa på en blogg?
    
Jag har verkligen inget roligt att komma med just nu. Jo om ni såg på TV4 klockan 14 och de om ridsporten så tycker jag att det var väldigt bra. Jag hoppas att jag får bilderna och filmerna på Carpen snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback