Min drivkraft

Fick en fråga om jag inte kunde skriva om typ min drivkraft till att åka till stallet så visst kan jag göra det. på tisdagar har vi veckans längsta skoldag så då brukar jag bli trött och igentligen inte orka åka till stallet. Men sen tänker jag efter en gång till och inser att jag har en liten grå ponny som står i sin spilta och vill att jag ska komma till henne. På fredagar var det ett underbart sätt att avsluta skolveckan med att åka till stallet och sköta mina prinsar och rida en av dem. Lördagar då har jag ju träning som väntar, ett underbart sätt att börja en lördagsmorgon på. 
  
Drivkraften är nog alltså hästarna. Jag vet att dem står där och vill att man ska komma och gosa lite med dem och bara pyssla om dem. 
  
Okej detta blev lite konstigt men de var önskat så varsegoda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback