Morgnar

Jag glömde berätta en ganska rolig sak som hände igår. Jag gick till skolan, tyckte att jag hörde en traktor. Men sen trodde jag att den var långt bort. Sen hör jag bara hur en traktor kommer närmare och närmare. Jag kan inte hoppa upp i snön för den va hög, jag kunde inte svänga för de var en rak väg. Då började jag springa och han i traktorn verkade förstå att jag skojade så han typ "jagade" mig. De va ett lite speciellt sätt att börja sin morgon på, men roligt var de. 
   
Idag började min morgon med att jag fixade mig som vanligt. När jag var klar kände jag mig duktig som satte mig och pluggade. De känns faktiskt väldigt bra inför detta provet. Jag känner att jag har koll och kan det mesta av de som jag måste kunna. 
  
Efter skolan och allt idag är de ju precis som vanligt konfa som gäller. Och jag har gjort ett inställt åt er så ni kommer ha något att läsa, bra va? Förhoppningsvis kan ni få ridfilmen på mig och Carpen idag eller i morgon. Eftersom att jag har prov i morgon så kanske jag inte hinner redigera film ikväll oså...
   
Men nu måste jag börja röra mig. En sak först, kan ni se vad som e nytt? De e 2 saker som har ändrats. Om ni har tur så kanske ni kan vinna en länk, woopa.
Idag har jag en av mina favvotröjor på er för den som ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback