Morgon mys med musik

Nyss käkade jag lite frukost med familjen. Sen nu har jag musik i mina högtalare och har precis fixat mig lite. De e så skönt att bara chilla med musik i bakgrunden. Man kan bara njuta och ta det allmänt chill. De gillar jag, hehe ^^
  
Jag vill att det ska bli sommar, NU. Jag vill vara med mina vänner, åka till Grällsta, bada ute, vara i stugan. Sommaren är väldigt skön. Man har inget speciellt att gå upp till bara typ inget. 2014 har jag planer på att skaffa sommarjobb. Om någon av er kan gissa vart jag vill så får ni en länk, lätt. Så komigen gissa, ni kan inte ha mer än fel ;) 
   
Här åt er på bloggen har jag ett inställt för idag fixat. Dels för att vi ska iväg också för att jag vill att ni ska ta del av inlägget... 
  
Sen har jag typ gått och kärat ner mig i Zara Larssons Uncover, den e sjukt fin. Hon är lika gammal som mig och har den rösten. Eller jag antar de, hon vann talang när hon var 10 år och det var 2008 och de e 2013 nu så hon borde fylla 15 eller möjligvis 16 i år.  Hon kommer verkligen bli något de vill jag lova. Hon har all framtid framför sig.
  
Nu ska jag iaf sätta mig och fixa ltie mer inställda åt er tills när jag är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback